2012. március 2., péntek

Ki vagy Te?

Boszorkány vagyok, egy a Természettel.
A Föld és az Ég a szüleim, a messzi Csillagok a Nagyszüleim.
Állatok és növények a testvéreim.
A mélységeket és a magasságokat járom, Szellemekkel, Istenekkel találkozom.
Meghallom szavukat, és hallgatok rájuk.
Ők meghallják kérésem, és hallgatnak rám.


Ember vagyok, csakúgy, mint Te.
Testemet, mi csillagok szívéből származik, most a Föld és az Ég élteti.
Növények és állatok táplálnak, miért cserébe testem az Ő utódaikat fogja.
Nevetek, sírok, utálok, szeretek.
Futok, megbotlok, és újra meg újra felállok.
Tökéletlenségemben tökéletes vagyok.

Csak egy ember, csak egy boszorkány vagyok.
Se több, se kevesebb.
A Természet egy része, egy porszem a végtelenben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...