2012. február 3., péntek

Egy év

Tegnap lett egy éves az Erdei Varázslatok blog!

El se hiszem, hogy milyen hamar elrepült ez a 12 hónap. Azt meg talán még annyira sem, hogy még mindig rendszeresen és élvezettel dogozok rajta (nem vagyok az a kitartó típus).

Sokat gondolkodtam azon, hogy a "születésnap" alkalmából mivel ajándékozhatnám meg olvasóközönségemet. A meglepetés végül nem lett olyan nagy, de én azért hasznosnak tartom (a hozzátűzött képeket pedig szépnek).

Tehát a meglepi: 3 oldalt tűztem hozzá a bloghoz, Növények a mágiában, Megfelelések és Jeles napok címekkel. Akiknek még nem tűnt volna fel, rögtön a fejléc alatt megtalálhatóak hozzájuk a linkek.

A Növények a mágiában értelem szerűen a már felrakott növényekről szóló információkhoz tartozó linkeket tartalmazza.

A Megfelelések a hónapokról, évszakokról és égtájakról szóló felsorolásokhoz mutatja a linkeket.

A Jeles napok pedig az ünnepekről szóló információk linkjeit tartalmazza, értem ezalatt a szabbatokat, teliholdakat és más ünnepeket.

Néhány helyen a felirata egy-egy témának már szerepel az oldalon, de még nem linkként. Ettől nem kell megijedni. Majd az év előrehaladtával azok is a megfelelő helyre fognak mutatni.

Szép napot mindenkinek!

Virág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...