2011. augusztus 31., szerda

Egy nyár munkái


Az Égerfa szelleme


Ő talán a legnagyobb büszkeségem. Eredeti terveim szerint teljesen máshogy nézett volna ki, de aztán végül ilyen lett. Viszont így még sokkal jobban tetszik, bátorkodom azt írni, hogy mind nekem, mind a fának. Sokat gondolkodtam azon, hogy mit is hímezzek rá, ami a fát jelképezné. Először ráöltögettem a levelet és a tobozt (amit magamnak kellett meg is tervezni, mivel nem leltem hozzá megfelelő keresztszemes mintát), majd egy kis elszámolás miatt még oda biggyesztettem az égerfa ogham betűjelét is (vörösben, mivel ez a hozzá tartozó szín). Még újra el kell majd mennem vele ahhoz az égerfához, akiről származik a tartalma (egy toboz, egy levél és egy kis ágdarab), hogy felszenteljem, mint az égerfa szellemének lakhelyét. Így majd ha kapcsolatba szeretnék lépni ennek a fának az erőivel, akkor elég lesz csak ezt a kis csomagot kézbe vennem. Ez azért is fontos számomra, mert az égerek igen jelentős helyet kapnak a varázsmunkáimban, viszont a lakhelyem közelében egy sem nő.



Olajok

 A képen két fajta látható: fekete üröm olaj (a nagyobb üvegben, hátul) és orbáncfűolaj (a kisebb üvegben, elől). Az orbáncfűolaj gyönyörű vöröses-narancssárgás színű lett, és kisebb égési sérülések és vágások kezelésére jó. A helye a konyhában, valahol a tűzhely közelében lesz, a rossz helyre fröccsenő forró olaj és más kisebb konyhai balesetek idejére. A fekete üröm olajnak már jóval mágikusabb a hatása. Mint már írtam, sokat foglalkozom álommunkával, és ahogy Judika Illes írja ez az olaj "felerősíti a teljes álmodási folyamatot". Ezenkívül az interneten olvastam, hogy támogat a transzba lépésben is.



Szárított és morzsolt növények

A képen csak pár növény látható, viszont itt egy gyors lista mindarról, amit ezen a nyáron gyűjtöttem: fehér üröm, fekete üröm, levendula, ökörfarkkóró (levél és virág), fűzfakéreg, szurokfű, angyalgyökér (levél és virág), citromfű, széleslevelű útifű, cickafark, stb. Minden növényt növő hold alatt szedtem, az adakozó növények engedélyével. Őket pedig a legkülönfélébb dolgokra tervezem felhasználni: felmosóvizekhez (pl: angyalgyökér), füstölőkbe (pl: fűzfakéreg), fürdősókba (pl: levendula) és egyéb különféle mágikus és hétköznapi keverékekhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...